Massa Film!

Hej alla glada!
Här händer inte så mycket. Bara en massa tråk. David svek mig och åkte till arboga så jag sitter här själv i sommarvärmen och har inte ett piss att göra. Dagarna bara går och jag, jag sitter inne och kollar på film. Kul va? Men de är väl bara njuta av att få vila ett par dagar tills David kommer hem så får jag hoppas på att vädret är lika bra då. Då kan man ju ta igen allt de jag har missat dom här dagarna. Det är ganska skönt att få vila nu med. Bebisen verkar ha fört ett himla liv inne i magen, den suger musten ur mig! Så om jag vilar ett par dagar så kanske bebisen lugnar ner sig och då kanske jag mår bättre också när jag börjar komma igång igen. Annars händer det inte så mycket här hemma. Jag och mamma åkte till IKEA idag för att köpa en symaskin men det gick inte riktigt som va hade tänkt oss. Vi sprang omkring som yra höns på IKEA och ville se på ALLTING. Vi planerade lite vad min nya säng kommer att kosta och fixade lite bonuskort och så.När vi väl kom till de som vi egentligen kom dit för och skulle köpa, symaskinen, så kunde man ge sig fan på att alla symaskiner va slut. Dessutom va hon som hjälpte oss en jävla surmulen tjej. Jaha så va det i alla fall med våran symaskin så nu får vi åka och köpa en när de kommer in. Man får väl ta de när man ändå åker och köper sängen sen.
Men nu ska jag ta och kolla på ännu en film!
Ha de bra alla där ute i sommar värmen!
Puuuuuuss på er! <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0