Midsommar

Hej på er alla!
Nu va de ett tag sen jag skrev här men de har strulat massor med vårat internett sen vi flyttade så jag har inte haft möjlighet att skriva. Här har de väl inte hänt så jätte mycket. Flytten är klar och vi städar för fullt. Dom som bodde här innan va jätte äckliga, de e inte städning som gäller, de e sanering! Men det är väl bara att tacka och ta emot och sen städa. Man vill ju inte bo i en svinstia. Men vi har fått i ordning de någorllunda bra. Nu kan jag i alla fall gå mellan alla möbler och kartonger.
I förrgår var jag på "första" ultraljudet, det var egentligen inte menat att jag skulle göra de jag är ju bara i 14:de veckan men det har uppstått lite problem så dom var tvugna att kolla så att allt var bra. Och jag kan ju lugnt säga att allt var bra, gud va ungen sparkade där inne! det kommer säkert bli en kille som spelar fotboll.
Jaha nu ska man ta och slänga i sig lite mer mat igen, som att de man åt innan inte räckte.... Magen står ju i 4 hörn! men men det är väl bara att sitta och se glad ut!
Ha en bra midsommar alla där ute!
puuuuuuuuus på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0