Tråk igen!

Jaha ännu en ny dag. Jag vaknade inte förren klockan 2 idag poch de var väl tur för annars hade jag dött av alla timmar som jag skulle behövt vänta tills älsklingen kom hem. Han kommer väl inte hem förren ikväll ändå men det blir ju i alla fall några timmar mindre. Han stack ju till Arboga för ett par dagar sen så de ska bli skönt att han kommer hem nu så jag bara får krama och pussa på honom jätte massa mycke! Annars händer det väl inte så mycket idag. Jag ska väl gå omkring i pyamas här hemma hela dagen igen och bara vänta. Sen blir det väl förvånande nog film ikväll! Annorluna kväll va?? Nej men David är alltid så trött när han kommer hem från Arboga så han lär ju inte orka göra ett skit ikväll så det är väl bara att sätta sig och leta upp nån bra film att titta på.
                Det känns som att jag snart har kollat på alla bra filmer som finns. Men det finns väl massor av filmer som jag inte vet om heller. Nu går jag bara och väntar på att de ska komma nån bra ny film på bio som mankan ladda ner. Jo just de, jag hittade ju en film på bio som jag verkligen vill se, sex and the city. Men tror ni att den har kommit ut än då? Nej just de! För när de väl kommer en film som man verkligen vill se då ska de ta typ 40 år innan den kommer ut med svensk textning på nätet. Visst kan jag se på en utan textning men alla som jag har laddat ner har antingen haft skit pissig kvalitet eller så har dom inte gått att öppna. Snacka om att jag ska ha en massa otur. Annars får jag väl helt enkelt offra hundra kronor och hitta nån trevlig liten pys att gå och kolla på den med. De funkar ju det med men problemet är bara de att jag inte har 100 kr så hur fan gör man då?! Vem fan vill betala 100 spänn för att gå och se en film när man antingen kan ladda ner den gratis på nätet eller köpa den i affären för 150 och sen se på den hur många gånger man vill?? Dessutom är biostolarna jävligt obekväma. Jag känner aldrig min rumpa när jag går ut från bion för att min rumpa är så bortdomnad. Men då är ju å andra sidan problemet just de att man får vänta hundra år på att den där jävla filmen ska komma ut i affärerna. Så slutsatsen av allt mitt tjabbel här blir väl den att hur man än vänder och vrider på det så driver dom där filmerna en till vansinna så varför ens kolla på dom när man kan ha bättre saker för sig?
                Nu ska jag sluta babbla och ta och käka lite frukost.
Ha en bra dag alla där ute! (Eller nu blir det väl ha en bra kväll allihopa, klockan är ju 3 snart)
Puuuuuuuss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0