ESC -08

Nu har jag precis tittat klart på eourvision song contest. Skitdålig låt som van, men de var ju ingen nyhet. Det är ALDRIG någon av dom bra låtarna som vinner. Jag trodde verkligen att Sverige skulle ha någon chans i år, men inte då! Det är väl bara att sluta hoppas, och verkligen sluta kolla på skiten för man blir bara mer sur för varje år som går.
Idag kan jag väl inte säga att det har varit någon bra dag. David och jag bråkade, igen! Jag pallar inte med att bråka hela tiden men han e så jävla korkad ibland. Han går omkring och säger att allt är bra i ett par veckor och sen kommer han och släpper en bomb och säger att allt är skit och att jag bara betsämmer över han och grejer. Antar att det är för att gå i försvar för hans vänner är på honom ganska ofta att han bestämmer för mycket över mig.
Men men, nu ska jag ta och ta ur linserna, borsta tänderna och sen ska jag kramas med kudden! (Kanske lite med David också om han är riktigt snäll!) Sov gott alla där ute!
Puuuusss <3


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0