Hej på er!

Jaha, nu har min kära vän Sandra pratat om bloggen hur länge som hellst och tjatat på att jag också ska skaffa en sida, så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort de. Värkar vara en ganska okej sida. Kan bli kul i framtiden antar jag, fast just nu känns det bara ganska jobbig. Jag står mitt i en flytt nu så jag antar att jag inte kommer ha så mycket tid att skriva, men jag ska verkligen försöka. Nån liten lucka då och då borde jag kunna fixa, de tar ju faktist inte så lång tid att skriva ett litet inlägg och säga hur det går mitt i all stress här i livet. Det är ju alltid kul att få lite komentarer och tips såhär mitt upp i allt, kan ju vara något bra tips som jag får också som kanske gör att jag kan slappna av lite mer
.
image1

Ja så här sitter jag framför datan, invirad i ett varmt täcke med feber och har gjort min blogg. Hoppas att jag komme kunna ge er lite tips och att ni kanske kan tipsa mig lite också. Kommer bli kul med den här sidan, jag älskar att skriva så kommer jag bara igång med de så ska det inte vara några problem. Hoppas ni har de bra där ute i sommarvärmen!
Puuusssar på er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0