Skolan

Nu sitter jag i skolan och har absolut ingenting att göra! Gick till svensk engelskan och upptäckte att allt jag behöver jobba med ligger hemma så de är väl bar att ta de som det är. Så nu passade jag på att fördriva tiden lite med att skriva lite här, då gör jag ju i alla fall något nyttigt. Träna skrivandet är ju aldrig fel och det tycker inte svenskaläraren heller. idag händre det nog inget kul alls tror jag. Jag åker väl som vanligt på fredagar till Västerås för att träffa min underbara pojkvän, det är ju kul iof men jag gör det varje fredag så det är ju inget nytt. Jo nu kom jag på, fick precis ett sms av mor, mormor kommer hem till oss idag och det är kul. Min mormor är mitt allt, hon är verkligen världens underbaraste sötaste lilla dam med kritvitt hår och en käpp. Vad mer kan man be om till mormor? Och underbart goda bullar gör hon också! Men nu ska jag väl ta och gå till matsalen och äta skolans äckliga mat.
Njut av sommarvärmen nu när den är här!
Puuuuuussss på er alla!!! <3


 

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0