Spruta.

Jaha, jag som sa att jag skulle få tajt om tid att skriva skriver direkt på morgonen ändå. Jag går runt här hemma och väntar på att bussen ska komma så jag tänkte att jag kan skriva ett kort inlägg om vad som händer idag. Nu ska jag ner till sjukhuset och ta några prover. Jag har varit väldigt trött på sistonde så dom ska ta några "trötthetsprover". Inte spec kul att behöva ta blodprov de första man gör på morgonen! Men de e väl bara bita ihop och sätta sig på bussen för att få det där gjort antar jag. Men tur är det väl ändå att jag inte är rädd för sprutor, hade jag varit de hade det varit mycket värre. Men å andra sidan hade jag sluppit den där sprutan så hade jag legat och
sovit nu! Jaja, thats life!



 
image3
Men nu ska jag ta och äta lite frukost och springa till bussen. Skriver ett litet inlägg senare idag!
Ha en bra dag alla underbara där ute! Puuuuuusss på er! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0