Tråk månda imorn...

Jaha, nu va den roliga helgen slut och man ska behöva gå upp tidigt imorn bitti. Inget speciellt kul har hänt i helgen men det har varit en massa gid mat! Igår åt jag och David massa god kinamat. ME LOOOOVES KINEEES!!!! Och idag när de va mors dag så grillade hans familj. Massa jättegod mat heeeela helgen lång. Jag åker inte hem till stockholm förens imorn. Jag ska på nått sånt där sångtest på gymnastiet som jag förhoppningsvis kommer in på. Så önska mig lycka till alla där ute! Jag hoppas verkligen att jag kommer in, annars har inte jag nått gymnasie att gå på! De är det enda som jag har sökt in på. Ja ni, annars har de inte hänt ett piss i helgen. Lite grilla på Löga som vanligt och sen har bara jag och David legat hemma och slaooat som vanligt. Jo just de! Jag har köpt kläder till skolavsslutningen. Det får bli mina balongskorts från Gina Tricot som jag köpte förra året och sen en vit t-shirt blus som jag köpte idag på New Yorker. Hittade ingen snygg klänning som passade mig. ( Eller så är det väl jag som inte passar till klänningarna) fult va de i alla fall!
Hoppas ni får en varm och härlig vecka alla underbara!
Puuuuusar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0